חג השבועות הוא אחד החגים הכי אהובים על הציבור הישראלי. רבים רואים בחג הזדמנות לצאת לנופש משפחתי. הרבה משפחות אוהבות מאוד לצאת לחופשה באילת בחג השבועות. החג הוא חג של מאכלים טובים מאוד ועשירים- מיני גבינות, פשטידות, מאפים ועוגות.

חג השבועות הוא גם יום הביכורים (במקרא). זהו אחד החגים החשובים ביהדות והשני מבין שלוש הרגלים. חג שבועות מתחיל יום לאחר סיום ספירת העומר. תאריכו על פי הלוח העברי חל ב-ו' בסיון.

על פי חז"ל, חג שבועות מזוהה עם זמן מתן תורה ולכן בהתאם לכך, מציינים בתפילות החג את קבלת התורה.

בחג שבועות יש מזג אוויר נפלא וחופשה לילדים ממסגרות הלימודים. לכן הוא חג אידיאלי לנופש באילת.

כל המלונות מציעים מבצעים, דילים והצעות מיוחדות לחג שבועות באילת. היתרון של הדילים הוא שהם מוזילים לנו את החופשה. דילים רבים מאפשרים לנו לצאת לנופש במלון חמישה כוכבים וליהנות מחופשה איכותית ומהנה מאוד או לבחור מלון פחות יוקרתי ולהנות מחופשה באווירה מושלמת בעיר החמה והדרומית ביותר בישראל.

נופש בחג שבועות באילת

מעבר לבית המלון שהוא אטרקציה בפני עצמו; כאשר נופשים באילת בזמן חג שבועות, אפשר להיות בטוחים שמבחינה קולינארית כל מסעדה, כל חדר אוכל וכל בית מלון, יפנקו את האורחים עם מבחר עצום של מטעמים מיוחדים לחג. אין ספק שישראל, ארץ זבת חלב ודבש, מאפשרת לנופשים לחגוג עם מבחר הגבינות, הסלטים, המאפים והקינוחים שלא יותירו אף אורח אדיש.

חג שבועות באילת, נחוג במזג אוויר מושלם. לא קר ולא חם מידי, ולכן כדאי לבחור אטרקציות של ספורט ימי, צלילות, גלישת רוח (באילת יש מדריכי גלישה שיכולו ללמד אותנו איך לגלוש), שופינג, ופעילויות שבתי המלון מביאים במיוחד למשפחות.

אפשר בעת החופשה באילת ללכת לעיר המלכים. עיר המלכים כוללת פעילויות רבות לילדים ולכל המשפחה. יש שם מתקני מים ואטרקציות רבות. פעילות נוספת שאפשר לעשות היא לבקר במצפה התת ימי בעיר.

במצפה התת ימי יש סוגים שונים ומגוונים של דגים, כרישים, צבי ים וחיות ימיות נדירות. במצפה יש גם אפשרות לצפות בהאכלת כרישים ודולפינים.

באילת יש את חופים היפים ביותר בארץ. החופים באילת הם מאוד נקיים ומטופחים.

חופשה באילת היא חופשה מהסרטים וחג שבועות ידוע כאחד החגים המבוקשים ביותר לנופש בעיר הקיצית.

יום חמישי 25 מאי 2023 ה׳ סִיוָן תשפ״ג יום שישי 26 מאי 2023 ו׳ סִיוָן תשפ״ג