ים סוף.jpg1
מלון ים סוף אילת
24 במרץ 2011
קראון פלאזה אילת
מלון vert אילת
24 במרץ 2011
ים סוף.jpg1
מלון ים סוף אילת
24 במרץ 2011
קראון פלאזה אילת
מלון vert אילת
24 במרץ 2011

חופשה מלכותית באילת עם שלל פעילויות לילדים! 

חופשה מושלמת עם ילדים היא חופשה הכוללת אטרקציות ופעילויות רבות , כך שהילדים פעילים וההורים יכולים לנצל זאת למנוחה מבורכת. 

מלון המלך שלמה באילת הינו המלון אשר קבע לראשונה את סטנדרט האירוח הגבוה של מלונות היוקרה באילת, ובגרסתו העכשווית המשופצת מהווה אופציית אירוח יוקרתית ומשובחת המשלבת גם מגוון פעילויות איכותיות ומהנות לילדים. 

בין הפעילויות אותן מציע מלון המלך שלמה באילת קיימת אטרקציית הילדים הגדולה מכל- "ממלכת הילדים", כאשר בנוסף ניתן למצוא במלון גם  בריכות שחייה מפנקות, מגלשת מים מלהיבה וספינת פיראטים ייחודית. 

מלון המלך שלמה באילת ממקום בחופה הצפוני של העיר אילת, בקרבה יוצאת דופן לכלל מרכזי האטרקציות בעיר- החל מהטיילת המפורסמת, דרך הקניון הגדול וכמובן במרחק של כמה פסיעות מחופי הים האדום. 

מלון המלך שלמה באילת מכיל מגוון רחב של חדרים משופצים ומאובזרים, כאשר כל סוגי החדרים כוללים אבזור מלא ומפנק כדוגמת מיזוג אוויר, מיטות מרווחות, טלוויזיות שטוחות בכבלים, מרפסת עם נוף, פינת קפה, טלפון , כספת ואבזור רב נוסף. 

מבחינה קולינארית ניתן ליהנות במלון מסוגים רבים של אוכל משובח, החל מחדר האוכל של המלון- "יד המלך" דרך אחת מהמסעדות הצרפתיות המפורסמות בעיר ("הבראסרי") וכלה באוכל המותאם במיוחד לחיכם של הילדים- כאשר למרגלות הבריכה נפתח במיוחד סניף של רשת "בורגר ראנץ". 

אז עכשיו כולנו כבר יודעים- חופשה באילת עם ילדים רק במלון המלך שלמה באילת ! 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת