סויט פרונט המלון
מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת
24 במרץ 2011
קיסר2
מלון קיסר פרימייר אילת
24 במרץ 2011
סויט פרונט המלון
מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת
24 במרץ 2011
קיסר2
מלון קיסר פרימייר אילת
24 במרץ 2011

מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת

כל הכיף במקום אחד! 

מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת (אסטרל טופז לשעבר) הינו מלון סוויטות מפואר הממוקם בקרבה למרכזי הבילוי והקניות באילת, ובמרחק של כ-10 דקות הליכה מהים. 

המלון מציע לאורחיו 81 חדרים נוחים מסוגים שונים למשפחות בעלות צרכים שונים – חדרי סטודיו, חדרי סטנדרט ו-25 סוויטות מהודרות שחלקן כוללות מרפסת המשקיפה על נופה המרהיב של אילת ושל רחבת הבריכה. 

אורחי מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת יכולים ליהנות מהיצע רחב של פעילויות ואטרקציות, כגון בריכה חצי אולימפית מרווחת, מיטות שיזוף, כיסאות נוח וכן לובי בר בקומה התחתונה, אולם אירועים וכנסים, בית כנסת וחנייה מקורה בחינם. בנוסף, לרשות אורחי המלון עומד מועדון הילדים "אסטרלנד" -  המשוכלל והמאובזר בכל המשחקים האלקטרוניים הכי משוכללים וחדישים. 

 וזה לא הכל – בעונות הקיץ ובחגים ומתקיימת פעילות בידור בכל שעות היממה ע"י צוות הבידור של המלון עם הופעות מוזיקה וריקודים בלובי הבידורי לכל אורך היממה. ואם בא לכם לקפוץ לטבילה בים עם בני הזוג, תמיד תוכלו להשאיר את הילדים בגן הילדים במלון אשר מתופעל על ידי גננת מקצועית ומיומנת. במהלך חודשי הקיץ והחגים פועל מלון אסטרל קורל במתכונת הכל כלול – כל הארוחות, כל המשקאות, כל הקינוחים וכל הפינוקים כלולים במחיר, לחוויית חופש אולטימטיבית. 

החופשה המושלמת הבאה שלכם כבר מחכה – מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת נופש משפחתי אקסקלוסיבי בעיר התענוגות של ישראל.

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת