ים סוף.jpg1
מלון ים סוף אילת
24 במרץ 2011
אסטרל מאריס אילת
מלון אסטרל מאריס אילת
24 במרץ 2011
ים סוף.jpg1
מלון ים סוף אילת
24 במרץ 2011
אסטרל מאריס אילת
מלון אסטרל מאריס אילת
24 במרץ 2011

חופשה של כיף ימי לכל המשפחה !  

מחפשים מלון להירגע בו עם כל המשפחה בחופשה מלאת הרפתקאות וכיף? מלון אסטרל פאלמה אילת הוא המקום המושלם לקחת אליו את כל המשפחה כדי ליהנות מכל האטרקציות של העיר אילת. 

בין אם לבלות אחר הצהריים רגוע על שפת הבריכה, או להעביר יום שלם בצלילה, סקי מים ושלל פעילויות ספורט אתגרי ימי – במלון אסטרל פאלמה אילת הכיף וההנאה מובטחים לכל המשפחה. 

במלון 132 סוויטות מרווחות המכילות עד ארבעה אנשים ו-17 סוויטות המתאימות לעד שישה איש. הסוויטות מאובזרות, מעוצבות בקפידה ומרוהטות במחשבה על נוחות ואירוח מפנקים. בחלק מהסוויטות נשקף הנוף המרהיב של בריכת המלון ושל המרינה. בנוסף קיימות במלון 3 סוויטות מרווחות הנגישות לאנשים בעלי מוגבלויות תנועה. 

בזמן שתשהו במלון אסטרל פאלמה אילת תוכלו ליהנות משלל האטרקציות שמציע המלון – מועדון ילדים "ציפי לנד" הנמצא תחת השגחה מקצועית, חדר משחקים מאובזר במיטב המשחקים והפעילויות שיעסיקו את ילדיכם המתבגרים במשך שעות ומרינה פרטית המציעה שפע פעילויות ספורט ימי לכל הרמות, בליווי מדריכים מיומנים. בנוסף פעיל במלון צוות בידור המקיים מגוון הפעלות לכל הגילאים בחודשי הקיץ, בחגים ובשבתות. 

אז למה אתם מחכים? הצוות המקצועי והחם של מלון אסטרל פאלמה אילת ישמח לארח אתכם בחופשה הבאה שלכם באילת - במלון המשפחות הכי פרוע בעיר הכיפית ביותר בישראל.

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת