מלון המלך שלמה
מלון המלך שלמה באילת
24 במרץ 2011
אורכידאה
מלון אורכידאה סיאם אילת
24 במרץ 2011
מלון המלך שלמה
מלון המלך שלמה באילת
24 במרץ 2011
אורכידאה
מלון אורכידאה סיאם אילת
24 במרץ 2011

המלון שיש בו הכל! 

כמה זמן אתם חולמים על חופשה באמת רגועה עם הילדים? מלון vert אילת מרשת מלונות הולידיי אין מציע לכם חוויית נופש שמימית לכל המשפחה עם פינוק ובידור אינסופיים. 

במלון 266 חדרים מרווחים המרוהטים לכדי נוחות מקסימאלית, כולם משקיפים על הנופים המרהיבים של מפרץ אילת, בריכת המלון והים האדום. לרשות אורחי מלון vert אילת עומדים שלל מתקנים ואטרקציות לכל הגילאים – מקטן עד גדול. במלון פועלים בריכה משפחתית ענקית, בריכת פעוטות, מגרשי טניס, שולחנות פינג-פונג, מועדון באולינג, חדר סרטים, ומועדון בריאות מפנק הכולל ג'קוזי, חדר כושר, סאונה ושלל טיפולים ומסאז'ים מרגיעים. 

הקטנים שלכם יכולים לקפוץ ולהתפרע בפארק המתנפחים והג'ימבורי הפועל במלון מדי יום, בזמן שהגדולים יותר יוכלו ליהנות ממועדון הילדים "נמשים" המציע שפע משחקים והפעלות, ואפילו צוות בידור מיוחד לילדים! אחרי שהילדים יתעייפו מיום גדוש בפעילויות, תוכלו לנצל את שירותי השמרטפות הפועלים במלון וליהנות מזמן איכות עם בני הזוג. 

מלון vert אילת מציע חוויה קולינארית עשירה וטעימה, עם בר הבריאות שבמסעדת "גן עדן" במלון, מסעדת "סברה" המגישה ארוחות בוקר וערב ותפריט חלבי עשיר המוגש לאורך כל היום בלובי. מדי ערב צוות הבידור של קראון פלאזה אילת מעלה מופעי בידור מפתיעים לכל המשפחה. 

הצוות המקצועי והמנוסה של מלון vert אילת כבר מחכה להפוך את החופשה הבאה שלכם ושל משפחתכם לחוויה של פעם בחיים (עד הפעם הבאה...) 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת