חנוכה הוא חג האורות. חג מלא באור ושמחה ו...חופשה לילדים מבתי הספר. מה שהופך אותו לחג מושלם לנופש באילת.

בחנוכה אנחנו אוהבים להדליק את החנוכייה ולאכול סופגניות ולביבות. חנוכה הוא חג מאוד מהנה ומיוחד, שלא כמו שאר החגים חנוכה הוא לא חג דתי אלא חג גבורה. חנוכה הוא הזדמנות ליהנות ולחגוג ערכים כמו אומץ וגבורה. חנוכה ללא ספק הוא חג הילדים. בעוד שרובנו מבלים את החג בבית יש עוד אפשרויות לבילוי בחג, אחת האפשרויות האהובות על משפחות רבות היא חופשה באילת בחנוכה.

יש הרבה דילים לחנוכה באילת ובגלל שמדובר בתקופת "מחוץ לעונת התיירות החמה" בחודש דצמבר, יש דילים מאוד אטרקטיביים ונוחים לחופשה בחג חנוכה באילת. חנוכה מתרחש בחורף שהוא לא שיא עונת התיירות באילת לכן חופשה בחונכה באילת תהיה זולה יותר מחופשה בקיץ. באילת אפשר לחגוג את החג לפי המסורת עם נרות וסופגניות אולם מתווסף לחג ערך מוסף של חופש, ים ועוד שלל חוויות.

חופשת חנוכה באילת

כאשר אנחנו נופשים באילת בחנוכה אנחנו יכולים להספיק ולצבור הרבה מאוד חוויות. את מופעי הבידור בדרך כלל מותירים במרכז הארץ ומתמקדים בחוויה מרכזית : נופש באילת במזג אוויר שפוי ! בתי המלון מפנקים, יש בריכות מחוממות, בים תמיד יש שמש חמימה וכן, אפשר להיכנס למים.

נדמה שאילת אינה מלאה בחורף, אך מביני דבר יודעים שבתי המלון מזמנים לעיר אלפי נופשים שמגיעים להשתתף בעשרות פסטיבלים, אירועי תרבות ותחרויות ספורט שמתקיימות דווקא בעונה זו של השנה, באזור חג חנוכה.

מי שכן מגיע לאילת בחג חנוכה, מוזמן ליהנות מאטרקציות בלי הדוחק המאפיין את תקופת יולי – אוגוסט באילת.

אחת החוויות המיוחדות ביותר היא ביקור במצפה התת ימי. במצפה התת ימי אפשר לראות מגוון דגים וחיות ים כולל כרישים.

חוויה נוספת שהיא מאוד מומלצת היא ללכת לקולנוע האיימקס. הקולנוע הוא בעל מסך ענקי של יותר משלוש מטר. כאשר צופים בסרט על המסך הגדול מרגישים כאילו אנחנו חלק מהסרט ומה שקורה בו.

חוויה מיוחדת נוספת בעיר היא טיול ג'יפים במדבר. בטיול ג'יפים במדבר אנחנו יכולים להתוודע כל המשפחה ביחד למדבר ולנופים המדהימים שלו. טיול הג'יפים הוא חוויית אקסטרים והוא לא לבעלי לב חדש או לילדים בגיל פעוטות.

לא משנה מה אנחנו בוחרים לעשות בחופשה ואיפה מבקרים. באילת תמיד נהנים, בזוג או עם המשפחה.

תאריך לועזי החל מהערב של 18/12/2022 ועד 19/12/2022תאריך עבריכ"ה כסלו התשפ"ג