חופשה באילת היא ממש גן עדן עלי אדמות אך הדרך אליה ארוכה ואין ספק שטיסה היא הדרך המהירה והנעימה להגיע לעיר. לאור התחרות שהתעצמה בשנים האחרונות ופתיחת קו תל אביב אילת לא רק לארקיע וישראייר אלא גם לחברת אל על; ניתן להשיג טיסות זולות כמעט לאורך כל ימות השנה.

באילת יש אטרקציות מגוונות כמו צלילה עם דולפינים, טיולי ג'יפים, סרטים והפעלות.  חופשה באילת מאפשרת לנו לנוח בטן גב או אם אנחנו מעדיפים לטייל ולהיות מאוד אקטיביים. החופשה בעיר מתאימה לבודדים, לזוגות, למשפחות לצעירים ולמבוגרים כאחד.

היתרונות בטיסה לאילת על פני נסיעה לשם ברכב רבים. היתרון הגדול ביותר הוא חיסכון בזמן. הטיסה אורכת בערך חצי שעה בעוד שנסיעה באוטו יכולה להיות מספר שעות (תלוי מאיפה אנחנו יוצאים). מחיר כרטיס טיסה לאילת כבר אינו יקר כבעבר וישנן דרכים רבות להשגת טיסות זוטות לעיר.

טיסה מוזלות לאילת

טיסה לאילת היא דרך המלך למדבר. הטיסה לאילת מקצרת לנו מאוד את הזמן שאנחנו צריכים לעבור בדרכים. היא חוסכת לנו בדלק ובכסף שנוציא על אוכל ושתייה בדרך כאשר נעשה הפסקות.

יתרון משמעותי נוסף בטיסה לאילת הוא שאנחנו טסים במטוס לחופשה נהדרת אבל לא עוזבים את הארץ. שלא כמו טיסות לחוץ לארץ שאורכות מספר שעות והן מאוד יקרות הטיסות לאילת הן זולות מאוד. טיסות זולות לאילת הן טיסות מאוד אטרקטיביות. טיסה זולה לאילת היא לא רק זולה אלא גם נוחה מאוד. השירות בטיסות הוא מאוד אדיב.

טיסה ספונטנית לאילת

טיסות של הרגע האחרון לאילת אם אנחנו מעוניינים לצאת לחופשה בהחלטה של רגע אנחנו יכולים לתפוס טיסות ברגע האחרון לאילת, טיסות אלו הן מאוד זולות וזמינות. טיסות מוזלות לאילת הן דיל טוב כי ככה אנחנו גם מרוויחים טיסה זולה וגם חופשה במקום יפהפה ומדהים.

חופשה בדקה ה – 90 תכננתם לרדת ברכב ? אפשר וכדאי לעשות בדיקה קצרה יום לפני היציאה לחופשה, ולבדוק אולי יש מקומות על בסיס מקום פנוי על טיסה שמתאימה לכם. המחיר יהיה בדרך כלל נמוך.

תחרות בין חברות התעופה אל על, ארגיע וישראייר הגדילו את מספר הטיסות לאילת, והורידו את מחיר הכרטיסים. עומדים להזמין טיסה לאילת ? השוו מחירים בין שלוש החברות כך שתוכלו להזמין טיסה במחיר הזול ביותר.

לא חייבים לרדת לאילת בסוף שבוע אם אין לכם מגבלת ימים, בחרו טיסה של אמצע השבוע. מבחינת היצע וביקוש, בסוף השבוע (חמישי עד שבת ולפעמים אפילו רביעי), יש ביקוש רב לטיסות ולכן המחירים נותרים ללא שינוי משמעותי.

כאשר אנחנו בוחרים בחופה באילת אנחנו למעשה נהנים מאוכל טוב מאוד, מאווירה טובה וכיפית וממחירים זולים יחסית. אנחנו לא צריכים להרחיק לחוץ לארץ בשביל ליהנות ממלונות חמישה כוכבים או מחופים נקיים וצלולים. כאשר אנחנו בוחרים לטוס לאילת אנחנו בוחרים את הנופש הכי ישראלי שאפשר.

חופשה באילת היא חופשה קרובה לבית ורחוקה מהשגרה. לא משנה מאיפה אנחנו באים לאילת אנחנו יכולים לתפוס טיסה ולהגיע בשיא המהירות לעיר. היתרון הגדול של טיסה לאילת הוא שהיא מאוד מהירה.

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת