אילת מתהדרת בשנים האחרונות במלונות מפוארים ומהודרים במיוחד לאורחים המבקשים חופשה באווירה אקסקלוסיבית לזוג או למשפחה.

בתי מלון יוקרתיים אלו, מאחרים, מגישים ומפנקים את אורחיהם ברמה הגבוהה ביותר ודואגים לשמור על חווית נופש יוצאת דופן בכל קנה מידה עבור האורח ובני משפחתו. אם זה ברמת החדר או הסוויטה, אם ברמת האוכל המוגש, הסגנון הקולינארי, מסעדות שף, מרכזי ספא וספורט המתקדמים בתחום ושירות צמוד ואישי העונה על כל שאלה או בקשה של האורחים.

חלק מבתי מלון אלו, מקבלים הזמנות מגיל מסוים כדי לשמור על האופי היוקרתי עליה חשוב למלון לשמור. בין מלונות היוקרה באזור אילת והדרום נמנים ישרוטל רויאל ביץ' אילת, ישרוטל בראשית מצפה רמון ומלון הרודס ויטאליס אילת.

מלונות יוקרה אילת:

מלון רויאל ביץ' אילת

מלון רויאל ביץ' השוכן בטיילת רויאל ביץ', הוא מלון דלקס המארח דרך קבע אורחים מכובדים, אנשי עסקים ומשפחותיהם מהארץ ומחו"ל.

המלון שומר הקפדה יתרה על מראהו, עיצובו ושטחיו בכל רגע נתון ומצליח לשמור בקביעות על מקומו כמלון יוקרתי ומפואר באילת ובארץ כולה.

במלון רויאל ביץ' אילת 363 חדרים וסוויטות הצופות אל נופו עוצר הנשימה של ים סוף.

חדרי מלון ישרוטל רויאל ביץ' מעוצבים בפאר ואיפוק. הם רחבי ידיים ולהם אמבטיה מפנקת, פינת ישיבה ומרפסת פרטית עם נוף לים למעט חדרים בקומה השלישית.

בחלק מהחדרים נוף לים מחדר האמבטיה, ג'קוזי פרטי ופינוקים מיוחדים.

חדר האוכל מלון רויאל ביץ' מעניק חווית גורמה מבלי לצאת את המלון. מנות איכותיות ומוקפדות ממיטב חומר הגלם, עמדות הגשה פרטיות של מנות המוכנות לעיני האורחים, קפה משובח, בופה עמוס בקינוחים מדהימים ושובי לב.

אורחי מלון רויאל ביץ' אילת נהנים מאפשרות לסעוד גם במסעדות ראנצ' האוס, וונג'ס גריל ו- לה קוצ'ינה האיטלקית.

אם אתם מגיעים למלון רויאל ביץ' במטוס, הסעה משדה התעופה תחכה לכם כבר ביציאה משדה התעופה.

אם בחרתם להגיע ברכב, תיהנו מחנייה ללא תשלום בחניון תת קרקעי או חניון ישרוטל בקרבת המלון.

במלון ישרוטל רויאל ביץ' בריכות מפנקות, טרקלין עסקים, מועדון ילדים ( ילדודס ) בית כנסת וספא מפואר המציע לאורחי המלון עשרות סוגי טיפולי גוף – נפש. הלינה במלון על בסיס ארוחת בוקר או חצי פנסיון.

ישרוטל רויאל ביץ' הוא ללא ספק אחד המלונות היוקרתיים, האיכותיים והמפנקים בארץ וזו הסיבה שהוא מזמן אליו כנסים של החברות המובילות במשק הישראלי ופסטיבלי מוסיקה מגוונים מתחום המוסיקה הקלאסית, הקאמרית וג'אז.

מלון הרודס ויטליס אילת

מלון הרודס ויטאליס הוא מלון ספא ייחודי ויוקרתי הממוקם בקצה טיילת אילת הנכלל בקטגוריית Luxury Collection.

אורחי הרודס ויטליס נהנים ממלון מוקפד ולא המוני הפרוס על שטח רחב ידיים המאפשר להרגע, להתחדש ולפנק את הגוף והנפש.

בהרודס ויטליס ספא מפואר בו חדרי טיפולים המעניקים מבחר רחב של טיפולי גוף ונפש וחלקם אף פותחו במיוחד עבור ספא המלון.

כמלון יוקרה אקסקלוסיבי, מעניק הרודס ויטליס לאורחיו חוויה וצאת דופן ברמת השירות הכוללת : שירות הסעה משדה התעופה ואליו, עיתון יומי לחדר, סוויטות מפנקות באבזור חדיש עם נוף משכר לים האדום והמון פינוקים.

אורחי מלון הרודס ויטליס נהנים מטרקלין עסקים, משטחי שיזוף ובריכה הצופה אל ים סוף, חדר כושר מתקדם ושימוש חופשי במתקני הספא והכושר לרבות בריכה, ג'קוזי, סאונה, פעילות אירובית והירגעות וארוחות גורמה ואווירה קסומה שאינה מאפיינת מלונות אחרים.

הלינה בו הינה על בסיס חצי פנסיון, לבני 18 ומעלה. עישון ושיחות בטלפון סלולארי אינן מותרות. מלון ( ארמון ) הרודס ויטליס זכה בתואר מומלץ מפה.

מלון ישרוטל בראשית Luxury Collection

מלון ישרוטל בראשית יושב אל מול נוף מדברי קסום הנמשך אל תוך מכתש רמון - תופעת טבע יוצאת דופן בעולם.

מלון בראשית הוקם מהיסודות על פי רמת התכנון, העיצוב והשירות הגבוהה ביותר שניתן להעניק לאורחי בית מלון, ומתוך רצון לשלב את הנוף המדברי והכבוד המגיע לו, עם חווית אירוח יוקרתית ואיכותית.

במלון מספר סוגי חדרים וסוויטות. כולם עוצבו עם מחשבה מהפרט הגדול ועד הקטן ביותר. כיצד לפנק את האורחים המדרימים למצפה רמון ולענג את חושיהם.

בראשית מציע חדרים זוגיים יוקרתיים עם נוף מדברי (פונה למבנה המרכזי) ובו חדר שינה מפנק עם גינה, סלון, שולחן קפה וכסאות שיזוף. חדרים זוגיים יוקרתיים עם מרפסת ופינת ישיבה. חדרים מרווחים יוקרתיים עם נוף מדברי לכיוון היישוב מצפה רמון עם בריכה פרטית בגודל 12 מ"ר, סלון, מרפסת ובה פינת ישיבה.

וילה יוקרתית, מאובזרת היטב ומרווחת ובה שני חדרים.

אורחים המחפשים חוויה יוצאת דופן כבר בדרך למלון בראשית, מוזמנים להגיע באמצעות מסוק בטיסה הנמשכת כשעה בלבד מתל אביב.

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת