רשת קלאב הוטל הינה רשת בתי מלון הכוללות סוויטות משפחתיות והינה חלק מרשת בינלאומית.לרשת קלאב הוטל מלון קלאב הוטל ומלון קלאב אין באילת ומלון קלאב הוטל טבריה.

כל הסוויטות ודירות הסטודיו במלונות הרשת מרווחות ומתאימות לאירוח משפחות. בכל סוויטה מטבחון מאובזר, מקרר, מיקרוגל וכלים המאפשרים למשפחה ליהנות מחופשה בעלות משתלמת ואטרקטיבית עם אפשרות לבחור לאכול בסוויטה או באחת ממגוון המסעדות בקרבת המלון. מלונות רשת קלאב הוטל מספקות שלל פעילויות לאורחים המעוניינים בכך, כולל הופעות מושקעות של צוות הבידור המועלות ללא תשלום להנאת אורחי המלון.

מלונות קלאב הוטל כוללים ספא ומכוני כושר גם בטבריה וגם באילת.

מלון קלאב הוטל אילת
קלאב הוטל אילת הוא מלון הסוויטות הגדול היחיד בישראל שנבנה ועוצב כשהוא ממוקד בנושא הים. המלון שחלק גדול מחדריו פונים לים האדום, ממוקם במרחק הליכה קצרצרה מחוף הים ומרכז הקניות המבוקש קניון "מול הים".

שטחו של קלאב הוטל אילת 40 דונמים מהם 12 דונמים של פארק מים, מפלים קסומים, 7 בריכות שחיה למבוגרים וצעירים, בריכות ג'קוזי, מתקני משחקים לילדים, מגרש כדורגל, חדר כושר, ספא ומינימרקט.

לקלאב הוטל אילת צוות בידור המציע פעילות לאורחים החפצים בכך לאורך שעות היום. ניתן לקבל במלון ארוחות ומבצעי ארוחות במחירים אטרקטיביים.

קלאב אין אילת

קלאב אין אילת מקבוצת קלאב הוטל, ממוקם בלב ואדי מוקף הרים ונוף מדברי מהמם ביופיו. קלאב אין הוא כפר נופש סמוך לחוף אלמוג במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז העיר אילת. קלאב אין מתפרס על שטח של 30 דונמים. מבניהו נמוך קומה ומשתלב עם הנוף המדברי. קרוב למרכז אבל מספיק רחוק כדי להתנתק מההמולה המאפיינת את מרכז העיר. בקלאב אין סוויטות מרווחות המתאימות לחופשה משפחתית של זוג עם עד ארבעה ילדים. אורחי המלון בוחרים אם לבשל לעצמם או ליהנות מארוחות בוקר בבופה עשיר וארוחות צהריים בשריות. במלון סופרמרקט לרווחת האורחים ועמדות גריל להכנת בשר עצמאית. בקלאב אין הפעלות לילדים בכל הגילאים גם לבני נוער.

מלון קלאב הוטל טבריה
מלון קלאב הוטל טבריה בנוי על צלע הר הפונה לכנרת והרי גולן ומציע לכם חופשה משפחתית מהנה ותוססת בעיר טבריה. במלון קלאב הוטל טבריה סוויטות משפחתיות בהם מטבחונים מאובזרים, מגוון פעילויות לכל  משפחה, בריכות, קרבה ללונה גל ולאטרקציות וסיורים בכנרת, בגליל ובגולן.

 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת