נופש בראש השנה באילת – חגיגה של הנאה, פינוק ומשפחתיות השנה חוגגים באווירה אחרת !

ראש השנה הוא אחד החגים הכי חשובים במסורת היהודית. חגיגת ראש השנה באווירה טובה ונעימה מהווה פתיחה מצוינת לשנה החדשה. פתיח טוב לשנה חדשה מהווה סימן שהשנה הבאה תהיה לנו טובה ומוצלחת. ואיזו דרך נעימה, קלה ומכובדת יותר מלציין את החג על ידי נופש בראש השנה באילת ?

נופש בראש השנה באילת

חל בא' ו- ב' בתשרי. הימים הראשונים של השנה העברית והוא נחשב על פי המסורת היהודית ליום הדין בו האדם נידון על השנה שחלפה ונקבע בו מה יארע לו בשנה הבאה.

המצווה העיקרית של החג היא שמיעת תקיעה בשופר וכל משפחה יהודית (חילונית או מסורתית), מציינת את ראש השנה בסעודה עשירה ומכובדת שלאחריה חופשה ארוכה של הילדים מהגנים ובתי הספר ולמבוגרים מהעבודה.

אחת הדרכים המיוחדות לחגוג את ראש השנה היא לחגוג אותו בבית מלון. בבית המלון יפנקו אותנו וידאגו לנו לכול. לא נצטרך לטרוח על ארוחת החג ולנקות את הבית עד שלא יהיה לנו כוח לעמוד. כאשר מבלים כל המשפחה בבית מלון בראש השנה אנחנו פותחים את השנה ברגל ימין.

נופש בראש השנה לאילת הוא בילוי מהנה ואפילו משתלם

חופשה בראש השנה באילת מורידה מכם את הצורך לארח, לבשל, לממן את ארוחת החג ולטרוח. לקראת ראש השנה, אנו יוצאים עם דילים משתלמים המאפשרים לכם להתארח במלון, לסעוד סעודת חג אותה יטרחו ויגישו לכם. דילים לפני החג ודילים על בסיס מקום פנוי בפרט, מורידים את המחיר של החופשה ולעיתים אף משולבים בנופש כולל טיסה ושהייה בבית המלון.

מה אפשר לעשות בחופשה באילת בראש השנה

בחופשה באילת אתם מוזמנים להירגע, לצאת מהמרוץ לכמה ימים ולקחת את הזמן. אף אחד לא רודף אחריכם. אתם יכולים לבלות שעות ארוכות בים או בבריכה, להירגע וליהנות מהשילוב המנצח של מים והשמש. מומלץ מאוד בעת השהייה באילת גם לצלול בריף האלמוגים. באילת יש ריף אלמוגים נדיר ומטופח מאוד. תיירים מכל העולם באים לראות אותו. אפשר גם לצלול עם דולפינים באילת. צלילה היא ספורט אתגרי מאוד מהנה. כאשר אנחנו צוללים אנחנו מגלים את עולם המים ומעמיקים את הידע שלנו על דגים.

יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות באילת. אפשר ללכת לטיול גמלים ולהכיר את החיה המיוחדת הזאת. אפשר גם ללכת למצפה התת ימי ולהכיר את הדגים הפעם על יבש. באילת יש גם טיילת יפיפייה ובה מסעדות נהדרות לכל תקציב, יפה ששווה לבקר בהן.

והכי חשוב ? זה הזמן שלכם ליהנות עם המשפחה ולברך על בחירה מוצלחת להתחלת שנה  חדשה.

יום שישי 15 ספטמבר 2023 כ״ט אֱלוּל תשפ״ג יום ראשון 17 ספטמבר 2023 ב׳ תִשְׁרֵי תשפ״ד