חופשה באילת

חולמים על חופשה באווירה היוקרתית ביותר בעיר אילת ? הפסיקו לחלום ופשוט בחרו אחד מהם. מלונות 5 כוכבים באילת כשמם כן הם - אופציית הנופש היוקרתית, המפנקת והמיוחדת ביותר שתמצאו בעיר הדרומית הקסומה.

מה מייחד מלונות אלו

מלונות חמישה כוכבים מתאפיינים ברמה גבוהה של פינוקים קולינאריים, חדרים מפנקים וסוויטות בלתי נשכחות, מגוון עצום של אטרקציות, שירות האישי והמפנק ביותר, וסוויטות רחבות ידיים. הפינוק בשהייה במלונות 5 כוכבים באילת בהתאם, אך מותר להתפנק בחיים - ואכן מספר הישראלים שיוצאים לנופש בתוך מלונות היוקרה רק הולך ועולה עם השנים.

מלונות אילת 5 כוכבים יציעו לכם מגוון גדול מאד של שירותים ואטרקציות, כמו שתמיד חלמתם, ואולי אפילו גם כמה דברים שלא חלמתם עליהם. בריכות השחייה של מלונות 5 כוכבים באילת הן כבר ברמה של פארק מים עולמי, כולל בריכות מחוממות, ג'קוזי וסאונה. כמובן שאין מה לדבר על עשרות טיפולי ספא מתקדמים ואיכותיים במיוחד עם מעסים וקוסמטיקאיות מקצועיים.

חשוב לדעת שכיום מרבית מלונות 5 כוכבים באילת מארחים בהנאה משפחות עם ילדים ואף מגדילים להרחיב את היצע האטרקציות למשפחות ומציעים מרכזי בידור לילדים שכוללים אין ספור אטרקציות - פינות יצירה, פינות עם קונסולות משחק, טלוויזיה, הפעלות לאורך היום, הפעלות בבריכה - והרשימה רק הולכת ומתארכת.

הנחה על חופשה במלון 5 כוכבים באילת

כפי שציינו, מלונות חמישה כוכבים מתאפיינים במחיר בהתאם לרמת השירות, החדרים, העיצוב והאוכל המוגש. יחד עם זאת, ניתן בהחלט להשיג הנחות על מלונות .

נסיעה למלון היוקרה ב- off season, בתקופות שאינן בעונות הבוערות כמו חופשת קיץ או חופשות חגים. הזמנת חופשה במלון יוקרה באילת ברגע האחרון על בסיס מקום פנוי. הזמנת נופש במלון 5 כוכבים "ביום שאחרי" חג או חופש.