ספורט2 (2)
מלון ספורט קלאב אילת
24 במרץ 2011
herods-palace-eilat
מלון הרודס פאלאס אילת
24 במרץ 2011
ספורט2 (2)
מלון ספורט קלאב אילת
24 במרץ 2011
herods-palace-eilat
מלון הרודס פאלאס אילת
24 במרץ 2011

חופשה מלכותית מפנקת!

במידה והנכם מעוניינים בחופשה נהדרת ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ להזמין מקום במלון רויאל ביץ` אילת המפואר השוכן לחופה הצפוני של עיר הקיט המדהימה אילת.

לא בכדי מלון רויאל ביץ` אילת מהווה את מלון הדגל של רשת ישרוטל – מדובר במלון חמישה כוכבים פרימיום מפואר ומדהים אשר יכול  לספק לכם את כל הדרוש מחופשה חלומית באילת.

מלון רויאל ביץ` אילת ממוקם במיקום מעולה על הטיילת, במרחק הליכה קצר ממרכזי התיירות של העיר. כמו כן, המלון שוכן ממש לחופי הים האדום ואף כולל חוף רחצה פרטי.

המלון מאפשר גם להורים לילדים לזכות בחופשה שקטה ונינוחה, כאשר המלון מכיל את מיטב המתקנים והפעילויות לילדים, לרבות שלוש ברכות שחייה מפוארות ומועדון ילדים אשר פעיל לאורך רוב שעות היום.

ייחודו של מלון רויאל ביץ` אילת הנו בכך שבנוסף לאווירה רגועה ולנינוחות שהוא משרה על אורחיו, בפאן הקולינרי הוא דווקא יכול להיות מרגש ומסעיר- במתחם המלון קיימות שפע של מסעדות, החל מסעדת הגורמה "ויסטה" אשר מפורסמת במטבחה הפתוח לנגד עיניהם של האורחים, וכלה בשפע מסעדות ישרוטל אשר ממוקמות בטיילת המלון כדוגמת מסעדת הבשרים "ראנץ'", "לה קוצ'ינה" האיטלקית המשובחת ומסעדת "וונג'ס גריל" אשר מיועדת לאותם חובבי חידושים אשר חשקה נפשם בגיוון בדמות מטבח פיוז'ן סיני-קליפורני .

אם אז חשקה נפשכם בחופשה איכותית ומפנקת מהסוג הטוב ביותר שניתן להשיג, אל תהססו להזמין מקום באחד המלונות המובחרים ביותר שיש לאילת להציע.

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת