מלונות ספא הם מהמלונות המפנקים ביותר שיש ובאיכות גבוהה. בדרך כלל מלונות ספא הם מלונות חמישה כוכבים ו/או מלונות יוקרה. כמו כל מלון חמישה כוכבים הם כוללים שלוש ארוחות ושירות אדיב במיוחד. מלון הספא המוביל ביותר באילת הוא המלון הרודס ויטאליס. הרודס וטיאליס הוא מלון חמישה כוכבים ספא. המלון נקרא על שם המלך הורדוס.

בין מלונות הספא באילת נמצא הרודס ויטאליס

הרודס ויטאליס בנוי בצורת טירה מהעבר והוא מחולק לשלושה מבנים. למלון יש חוף פרטי גדול. האטרקציה הגדולה ביותר במלון הרודס ויטאליס היא בניין הספא. הספא במלון נחשב לאחד ממלונות הספא הטובים ביותר בעולם. טיפולי הספא במלון כוללים- מסאז'ים, טיפולי פנים, סאונה ועוד.

במלון יש גם מגוון מאכלים שונים ומגוונים בכל ארוחה וארוחה. המלון מציע גם שירותים של חדר כושר משוכלל. בכל חדר במלון יש פינת קפה ותה, טלוויזיית לוויין, רדיו ומיני בר. במלון יש חמש מאות חדרים.

מלון ספא אילת

מי שבא למלון הורדס נהנה מפינוקים רבים ומחופשה באווירה נעימה וכיפית. המלון מתאים גם למשפחות עם ילדים וגם לזוגות שרוצים חופשה רומנטית. המלון מציע לילדים מועדון הפעלות שם יש להם משחקים והפעלות קבוצתיות.

במלון יש גם ארבע בריכות שחייה ובנוסף אליהם יש גם בריכה מיוחדת המיועדת רק לילדים. המלון מציע לאורחיו שירות אדיב ומסור. צוות המלון זמין לכל בקשה שלנו האורחים. המלון יושב על הטיילת של אילת. אורחי המלון יכולים לטייל בטיילת שנמצאת מאוד קרוב. האורחים יכולים גם לבקר בעיר המלכים. האטרקציה המרכזית ביותר במלון היא החוף הפרטי שצמוד אליו ושייך למלון.

ספא באילת

באילת פרוסים מלונות רשת ישרוטל, בהם נפתחו "אספרי ספא" ו"ספא יערות הכרמל". בתי המלון של רשת ישרוטל שונים בתפיסתם ובאופיים, אך הם נועדו להגשים חלום והספא בהם בהחלט מחזק כוונה זו.

"אספרי ספא" הוא חלק מתפיסה המעניקה לאורח קשת של אפשרויות לטיפוח הגוף – חדרי כושר, ג'קוזי, סאונות ומגוון גדול ביותר של טיפולי גוף מעשירים ומפנקים.

סוגי הטיפולים והמגוון, כולל טיפולי פינוק ועיסויים, עיסוי שבדי קלאסי, עיסויים משולבים, רפלקסולוגיה, עיסוי ארומתרפי, טיפול תאילנדי, רייקי,, איור-ודה, טיפולי הזנה, טיפולים זוגיים, טיפולי פני וחבילות המותאמות למזמין.

ניתן לומר שיש חופשה ויש חופשה במלונות ספא המבטיחה לאורחי המלון חופשה של פעם בחיים.

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת