חג סוכות הוא החג הרשמי לפני "החורף" באילת.

סוכות הוא החג השלישי בשלוש הרגלים אחרי פסח ושבועות. חג סוכות מכונה בתורה גם חג חג האסיף.

מי שביקר באילת בחג סוכות, ראה שבכל בית מלון מוקמת סוכה רחבת ידיים בה מוזמנים האורחים להתארח, לקיים את מצוות החג ולאכול.

חג סוכות נמשך 7 ימים, הוא נחגג ט"ו בתשרי (כחלק מחגי תשרי) וגם הוא מלווה כמיטב המסורת, בחופשה לילדים מהגנים ובתי הספר. החג שמתחיל חמישה ימים לאחר יום הכיפורים מתחיל ביום שבתון ואחריו שישה ימי חול המועד. בתום חג הסוכות נחגג יום שבתון נוסף : שמיני עצרת.

כך יוצא חג הסוכות הוא חופשה ארוכה מאוד לילדים שלנו מבית הספר. החג הוא הזדמנות מושלמת בשביל כל המשפחה לצאת לחופשה. סוכות היא בדיוק על התפר בין החופש הגדול והלוהט לחורף.

חג הסוכות יוצא כל שנה בעונת הסתיו שהיא עונה עם מזג אוויר נעים ללכת בו לים או לברכה. המקום המושלם לחופשה איכותית ולא יקרה מאוד בסוכות הוא אילת. חופשה באילת בסוכות היא חופשה נהדרת וכיפית מאוד.

נופש בסוכות באילת

יש הרבה דילים לסוכות באילת. הדילים לחופשת סוכות באילת הם דילים משתלמים מאוד והם מאוד נוחים מבחינת הזמנים שלהם ככה שהם נופלים בדיוק על החופשה מבית הספר של הילדים. בעת החופשה באילת אפשר לעשות הרבה מאוד פעילויות. באילת יש מגוון אטרקציות וכולן מאוד כפיות ומעניינות, אנחנו פשוט צריכים לבחור את האטרקציות שמתאימות לנו ולמשפחה שלנו.

אטרקציה מאוד כיפית באילת היא ללכת לטיול גמלים. גמל היא חיה מאוד גדולה אך עדינה. אנחנו לא נתקלים בגמל בחיי היומיום שלנו. רכיבה על גמל היא פעילות מאוד מאתגרת וייחודית. הגמל הוא מאוד גבוהה ורואים מהדבשה שלו לרחוק. הילדים שלנו יכולים מאוד ליהנות מהרכיבה על הגמל.

אפשר תמיד לבלות בבריכה. הליכה לברכה של המלון כל המשפחה ביחד יכולה להיות מאוד מהנה ומגבשת.

אם אנחנו רוצים מים אבל לא אוהבים את הכלור שבברכה אנחנו יכולים ללכת לים שם נוכל לעסוק בפעילות ספורטיבית כמו גלישה או צלילה. אנחנו יכולים גם להשתזף בחוף או לצפות בשקיעה.

יום שישי29  ספטמבר  2023י״ד תִשְׁרֵי תשפ״ד עד יום שישי 06 אוקטובר 2023כ״א תִשְׁרֵי תשפ״ד