על חג הפסח
חג פסח הוא חג המצות הוא החג הראשון מבין שלושת הרגלים ביהדות. פסח נחגג במשך שבעה ימים מ- ט"ו בניסן ועד כ"א בניסן. בין הימים חל חול המועד.

חג פסח מציין את יציאת בני ישראל ממצרים מעבדות לחירות. בחג חל איסור על אכילת חמץ.
בלילה הראשון של החג מתקיים ליל הסדר בו קוראים בהגדה ומספרים על יציאת מצרים. שוקלים נופש בפסח באילת ? ברוכים הבאים לאחד החגים המבוקשים לחופשה בשנה.

נופש בפסח באילת

חופשת פסח היא החופשה הארוכה ביותר חוץ מהחופש הגדול ממסגרות בתי הספר והגנים. בחופשת פסח אנחנו צריכים למצוא כל יום משהוא חדש לעשות עם הילדים. אנחנו צריכים להעסיק אותם ובדרך לא לפשוט את הרגל ולנוח בעצמנו. פתרון מושלם לחופשת פסח של הילידים הוא חופשה משפחתית, ואם כבר חופשה משפחתית בפסח אז חופשה משפחתית באילת.

תקופת פסח והאביב היא תקופה מאוד מבוקשת בבתי המלון באילת. משפחות וזוגות רבים באים באביב ובפסח לנפוש באילת. היתרון של חופשה בפסח באילת על פני חופשה באילת בקיץ הוא שמזג האוויר נעים יותר.

חג פסח באילת מבוקש על ידי תיירים יהודיים מכל העולם
המחירים במלונות היוקרתיים נותרים בעינם בתקופה הראשונה של ההזמנות, עקב ביקוש גדול מצד תיירים יהודיים מכל העולם ובפרט מצרפת וארצות אירופה. אלו נוהגים לבחור נופש בפסח באילת ולשלב חופשה משפחתית, מזג אוויר חמים ונעים בהשוואה לארצות הקרות באירופה וכמובן, היכולת ליהנות מאוכל כשר באווירה מוקפדת.

האם יש דילים לנופש באילת בפסח ?
כן. אפשר לברר על דילים של הרגע האחרון, על בסיס מקום פנוי. אפשר להשיג חבילה הכוללת מלון וטיסה וכמובן להשוות מחירים.
היתרון של דילים בפסח הוא שהם מאפשרים לכם להתנתק מהשגרה והבישולים, וליהנות מחופשה ארוכה ומהנה. חופשה באביב היא התחלת עונת התיירות החמה ולכן נחשב לתקופה מבוקשת ונעימה במיוחד.

אטרקציות בחג הפסח באילת

באילת אטרקציות רבות
* מבילוי בים : חופים יפיפיים ושמורים, הדולפינים של העיר באזור ריף הדולפינים בו אפשר לצלול בו ולראות ולהרגיש את הדולפינים מקרוב.
* חוויה נוספת שמומלץ מאוד לחוות באילת היא טיול ג'יפים במדבר. טיול ג'יפים במדבר מראה לנו את הנוף המדברי. דרך הנסיעה בג'יפ אנחנו לומדים על המרחבים העצומים של המדבר, על השקט שלהם ועל השלווה בהם.
בנוסף לטיול הג'יפים ולצלילה עם הדולפינים יש עוד הרבה מאוד דברים לעשות גדולים כקטנים באילת.
* טיול לאורך הטיילת בערב, לראות את השמש שוקעת.
* לבחור בית קפה או מסעדה מעולה.
* לעשות
קניות ללא מע"מ
* לבלות במתחם קולנוע האיימקס
* לבקר במשטח החלקה על הקרח שנפתח במרכז הקרח החדש בראשית 2012.

פארק הקרח באילת יהיה שינוי מרענן לתושבי אילת החמה ותייריה, ממוקם קרוב לעיר המלכים באילת. פארק הקרח, יתן אפשרויות חדשות לחובבי השופינג חוץ מקניון מול הים ומרכז השלום, שדרת החנויות לה בולבארד במלון ישרוטל רויאל גארדן ושדרת החנויות במלון הילטון מלכת שבא .

פארק הקרח יכיל את שדרת מותגי האופנה הארוכה ביותר בישראל ! במרכז ההחלקה עצמו יהיו מופעי החלקה לאורך שעות היום ללא תשלום ובכל לילה יתקיימו מסיבות ריקודים על הקרח. המתחם יכיל משטח החלקה אולימפי בגודל 1800 מטרים רבועים (!!!) וכן מוקם איגלו בגודל 500 מטרים רבועים עם שלג אמיתי שידמה את החיים בקוטב הצפוני. בנוסף יפתחו בו בתי קפה, מסעדות, בארים ומבחר מסעדות מזנון מהיר.

בקיצור, הכי רחוק מהחום האילתי שיכול להיות. ללא ספק אטרקציה מרכזית לנופשים בחג הפסח ולאורך כל השנה.

יום רביעי 05 אפריל 2023 י״ד נִיסָן תשפ״ג יום רביעי 12 אפריל 2023 כ״א נִיסָן תשפ״ג