ארקיע לאילת

עומדים לצאת לחופשה באילת ? קרוב לוודאי שגם הפעם אתם שוקלים אם לנסוע ברכב או לעלות על טיסה ולקצר את הדרך הארוכה לעיר הנופש והחופש. למה שלא תבחרו טיסה של ארקיע לאילת ותתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין (ועם עוד כמה שעות חופשה נהדרות באילת) .

חברת ארקיע טסה לאילת כבר משנת 1949 (אז נקראה אילתה) ומאז היא מפעילה קווי טיסות יומיים לאילת. כבר בשנת 1972 הטיסה ארקיע כ- 580,000 נוסעים בכ- 6,800 טיסות . כיום ארקיע היא חברת התיירות והתעופה הגדולה בישראל* והיא משווקת טיסות לישראל וממנה לכל העולם (לרבות טיסות שכר לחו"ל, שרותי בידוק והחכרת מטוסים). ארקיע מוציאה מידי יום עשרות טיסות פנים ארציות למלונות לאילת ומגוון יעדים בהם חיפה, נתב"ג ותל אביב כמו גם טיסות שכר וטיסות סדירות בינלאומיות. ארקיע  מטיסה למעלה ממיליון נוסעים בטיסות פנים ארציות ובינלאומיות.

אין ספק שאם אתם מחפשים טיסת ארקיע לאילת, כדאי לכם להשוות לא רק את קיצור המרחק אלא  אתכם אלא גם המחיר בין עלות הדלק וטיסה.

מחפשים טיסה לאילת ? אל תחמיצו את המבצעים של טיסות ארקיע לאילת

ברוח התחרות, ארקיע מפרסמת לא מעט מבצעי טיסות לאילת. מבצעי ארקיע פונים לכלל תיירי הפנים הרוצים לטוס לעיר הדרומית. האם אתם יכולים להשיג טיסות ארקיע לאילת במחיר מבצע ? כן ! * אם לדוגמא, תזמינו טיסת ארקיע לאילת כחודשיים מראש - תוכלו למצוא טיסות בפחות מ- 200 ש"ח לכיוון. * אם תבצעו חיפוש ממצה באתרי אינטרנט, תוכלו למצוא דילים של חברת ארקיע, שבמסגרתן היא מציעה טיסה במחירים סופר אטרקטיביים.  בהתחשב בכך שנסיעת אוטובוס לכל כיוון עולה 80 ש"ח וממשיכה כחמש שעות יותר - אפשר להבין עד כמה טיסה עם חברת ארקיע היא מהלך משתלם וחכם.

כמו כן, אם אתם מחפשים מבצעים לתקופות קרובות יותר, כדאי לדעת שהחברה נותנת מבצעים למי שמזמין מספר גדול יחסית של כרטיסים (להלן שלוש ומעלה), ומעניקה הנחות שונות, כך שהמחיר לכל כרטיס יוצא זול יותר.ו עוד טיפ : חפשו את הדילים המשולבים. בית מלון וכרטיסי טיסה לאורחים כלולים במחיר.

בפעם הבאה שאתם מזמינים חופשה באילת, צלצלו למוקד אתר מלונות אילת ובררו עלות כרטיסי טיסה בארקיע.

* על פי המופיע באתר הרשמי של החברה