ישראייר לאילת

טיסת ישראייר לאילת היא חוויה אמיתית. אתם מגיעים למנתב"ג, מעלים את המזוודה או לוקחים אותה עמכם למטוס ותוך שעה - אתם כבר בשדה התעופה של אילת !

חסכתם לעצמכם זמן, הוצאות על דלק, עצירות עם הילדים, וכמובן הרווחתם עוד כמה שעות יקרות מפז בחופשה שלכם באילת. אין ספק. טיסות של ישראייר לאילת טומנות בחובן יתרונות לא מעטים בהם  מבצעי טיסות לאילת.

חברת ישראייר תיירות ותעופה היא חלק מחברת  IDB תיירות המשווקת טיסות לאילת, טיסות שכר וטיסות סדירות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל. היא נוסדה בשנת 1993 תחת השם "כנפי העמק" וכבר אז הפעילה טיסות לאילת. בשנת 1996 רכשה את ישראייר קבוצת גנדן ואז גם שונה שמה לישראייר. בשנים אלה ועד היום, התרחבה משמעותית פעילותה של חברת ישראייר ואתם כמו נוסעים רבים אחרים, נהנים מטיסות למגוון יעדים בעולם וכמובן בישראל.

החברה שהחלה עם שני מטוסים, מחזיקה היום צי של מטוסים ומאפשרת להזמין טיסה פנים ארצית לאילת  או חבילת נופש וחופשה הכוללת מלון וטיסה.

טיסה במחירים נוחים ומשתלמים

אם אתם רוצים לטוס עם ישראייר לאילת, כדאי שתדעו שיש מחירים ויש מבצעים עליהם צריך לברר מעת לעת. בהחלט מומלץ לצלצל למוקד הטלפוני ולהתעדכן על מבצעי ישראייר לאילת. ישראייר מציעה טיסות זולות במיוחד, ואם אתם מוכנים להתאים את עצמכם לימים ולתאריכים מסוימים, מחיר כרטיס טיסה לאילת עשוי לרדת עד כ- 200 ₪ למבוגר ו- 150 ₪ לילד. חשוב לדעת, כי בעונות החמות (קרי הקיץ והחגים), אפשר למצוא טיסת ישראייר לאילת כמעט בכל יום בשבוע, כך שלא משנה מתי אתם מתכננים להתחיל את הנופש שלכם במלונות אילת - יש סיכוי גבוה מאד שתוכלו למצוא טיסה של ישראייר לאילת, ביום ובשעה שנוחים לכם.

דרך חברת ישראייר כדאי לתכנן את הטיסה כמה שיותר זמן מראש - שכן ככל שמדובר בהזמנה מוקדמת יותר, כך גם המחיר עבור כרטיס הטיסה יהיה ככל הנראה זול יותר.

מתחרותיה של ישראייר לאילת הן חברות ארקיע וחברת אל על אשר כפי הנראה קיבלה (לאחר סיום השנה הראשונה בקו לאילת) אישור להוסיף טיסות נוספות לקו, דבר אשר ישפיע לחיוב על מחירי הטיסות, יגדיל את התחרות וייטיב עם הטסים.

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת