רשת מלונות דן פועלת בישראל משנת 1947. לרשת היוקרתית הנסחרת בבורסה, 14 בתי מלון בכל רחבי הארץ המעניקים חווית נופש משפחתית או זוגית, פינוק ושירותים לעסקים ברמה הגבוהה ביותר. הרשת ידועה באירוח אח"מים מהארץ ומחו"ל. בנוסף מפעילה רשת מלונות דן בשותפות ארבעה טרקליני אח"מים בנמל התעופה בן גוריון, פעילות נדל"ן ושירותי הסעדה.

כמו כן בבעלות רשת מלונות דן, בית ספר לבישול, קונדיטאות ומלונאות 'דן גורמה' המאפשר לאוהבי בישול המבקשים להתחיל קריירה בתחום הבישול, לימודי עומק המשלבים חוויה מעשית ומידע תיאורטי במגוון רחב של קורסים והדרכות.

מלונות יוקרה, מלונות עסקים, מלונות משפחה ומלונות בוטיק מצדיקים משפט המפתח : רשת מלונות דן, מלונות שכף לחזור אליהם.

רשת מלונות דן באילת:

מלון דן אילת

מלון 5 כוכבים מפנק ומבוקש, המשלב פנטזיה של ים ומדבר המעניקים חוויה של חופשה יוקרתית. מלון דן אילת, הממוקם בטיילת האהובה על התיירים המקומיים והבינלאומיים, מספק חופשה בלתי נשכחת. חוויה קולינרית, בריכות משורטטות, חדר כושר, ספא ומסעדות.

מלון דן פנורמה אילת

מלון משפחתי באווירה מלהיבה עם שלל פעילויות לכל המשפחה. המלון נושק ללגונה וממוקם מרחק הליכה קצרצר מחוף הים האדום, מרכזי בילוי ושופינג. אורחי מלון דן פנורמה נהנים מחדרים מרווחים הצופים אל הנוף המרהיב של ההרים והים, בריכת שחיה, מועדון ילדים ומועדון נוער ייחודי, מועדון בריאות ואוכל גורמה.

מלונות בירושלים:

מלון המלך דוד ירושלים

ללא ספק המלון היוקרתי שבמלונות דן. מלון המלך דוד, אשר מארח דרך קבע אישים רמי דרג, צופה נופי העיר העתיקה בירושלים וממוקם במרחק הליכה מהאתרים הקדושים וההיסטוריים של העיר ירושלים.

מלון דן פנורמה ירושלים

מלון נופש הממוקם במרכזה של שכונת מגורים ירושלמית שלווה, קרוב לאתרי תיירות והמקומות הקדושים. אידיאלי לזוגות ומשפחות המבקשות חוויה באווירה ירושלמית קסומה.

מלון דן בוטיק ירושלים

מלון דן בוטיק הממוקם בדרך חברון, אל מול הר ציון וחומותיה של העיר העתיקה, הוא מלון המעוצב בסגנון מודרני, מוקפד וצעיר המספק אווירת נופש מופלאה. מיקומו של המלון לא רחוק מסינמטק ירושלים, אטרקציות תיירותיות ומסעדות נהדרות, מספק שפע של אפשרויות בילוי. על גג המלון חדר כושר ומרפסת עם משטחי שיזוף המשקיפה אל העיר העתיקה. ברחבות חללי המלון, מוקרנים סרטי אנימציה מתאים לנופשים מקומיים, תיירים ואנשי עסקים.

מלון דן ירושלים

מלון דן ירושלים הוקם בסמוך לאוניברסיטה העברית והמרכז הרפואי הדסה על הר הצופים. במלון המשקיף אל העיר העתיקה והרי יהודה, חדרים וסוויטות, שטחים נרחבים ומפנקים, בריכה רחבת ידיים וספא גדול (יש אומרים הגדול ביותר) באזור ירושלים.

מלונות בתל אביב:

מלון דן תל אביב

מלון עירוני על חוף ימה של תל אביב, המשלב באופן מושלם נופש ועסקים. אורחי המלון לאורך השנים מדינאים, אמנים ואישים חשובים מכל רחבי העולם. המלון קרוב לטיילת תל אביב, סמוך ליפו ומרכז הליכה נסיעה ממרכזי הקניות והבילויים של תל אביב.

מלון דן פנורמה תל אביב

מלון יוקרתי המכיל מרכז כנסים ואירועים, ממוקם בפארק צ'ארלס קלור נושק לחוף הים של תל אביב. חדרי המלון המרווחים המשקיפים לים, מזמנים שלל פעילויות למשפחות, זוגות וילדים בגילאים שונים ובקרבת הליכה מנווה צדק, יפו, נחלת בנימין ומתחם " התחנה ". המלון מוכר לאורחים חוזרים בזכות מבחר עצום של מאכלים המוצעים במסעדות המלון.

מלונות בחיפה:

מלון דן כרמל

מלון דן כרמל ממוקם על פסגת הר הכרמל וצופה אל נופה של העיר חיפה, מפרץ חיפה והים התיכון. אורחי דן כרמל נהנים ממבחר עצום של פעילויות במלון ובסמיכות לו ובמרחק הליכה מהגנים הבהאיים, גן החיות החדש, מרכז קניות, גן האם ומסעדות.

מלון דן פנורמה חיפה

מלון דן פנורמה חיפה מביט ממקום מושבו על נופה של חיפה, הר הכרמל והים. במלון בריכת שחיה, אוכל גורמה, מועדון כושר חדיש, מועדון "דנילנד" לילדים ונוער ומבחר מקומות תיירותיים, מוזיאונים ואטרקציות במרחק הליכה.

מלון גני דן חיפה

מלון גני דן חיפה, ממוקם על הר הכרמל ומציע חוויה אישית וקסומה בחיפה. המלון המחודש המכיל 31 חדרים, מספק לנופשים בו חוויית אירוח יוצאת דופן ברמה הגבוהה ביותר.

מלון דן אכדיה הרצלייה

מלון דן אכדיה, אחד המלונות האהובים והמבוקשים של הרשת הממוקם בהרצלייה, ממוקם בפינת חמד על חוף ימה של הרצלייה. אורחי המלון נהנים משילוב של אווירת נופש ים תיכונית וגישה למבחר אינסופי של מסעדות באזור ההיטק של הרצלייה פיתוח. המלון רחב הידיים, מארח נופשים חוזרים המגיעים לצרכי עסקים או נופש (או משלבים את שניהם).

דן קיסריה

בין תל אביב לחיפה ממוקם מלון דן קיסריה. מלון קסום אידיאלי לאירועים משפחתיים, מוקף בשטח של 60 דונם בו גנים ירוקים, בריכה ושטחים ציבוריים. המלון מהווה מקום מומלץ לאירוח זוגות ביום חתונתם וידוע ביכולתו לשלב בין רוגע ופעילות ספורטיבית. במלון מעון דנילנד לילדים.

מלון גני דן אשקלון

מלון מושלם לילדים וחוויה לכל המשפחה. ים של הנאה וחוויה קסומה להורים ולצעירים. 50 דקות ממרכז הארץ.

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת