astral nirvana club out
מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת
24 במרץ 2011
ספורט2 (2)
מלון ספורט קלאב אילת
24 במרץ 2011
astral nirvana club out
מלון אסטרל נירוונה קלאב אילת
24 במרץ 2011
ספורט2 (2)
מלון ספורט קלאב אילת
24 במרץ 2011

מלון שנותן לכם כבוד של מלכים! 

מלון קיסר באילת הממוקם באזור המלונות בחוף הצפוני, מבטיח חוויית נופש מפנקת לכל המשפחה, עם שלל מתקנים ושירותים בסטנדרט גבוה, שירות חם ומקצועי, אוכל משובח וכיף בלתי פוסק לילדים. 

במלון קיסר אילת 239 חדרים נעימים ומרווחים הצופים לנוף מרהיב של הלגונה, הים האדום או בריכת המלון. אם תהיו מעוניינים לשדרג את חופשתכם, תוכלו לשהות באחת משתי הסוויטות המהודרות והמלכותיות – לפינוק אמיתי של קיסרים. במלון שלל אטרקציות לילדים כגון בריכת ילדים מקורה, מועדון ילדים "ילדודס" המתאים לכל הגילאים, צוות הווי ובידור המעלה מופעים והפקות מדי ערב ועוד. 

בזמן שהילדים משחקים תחת השגחה מקצועית במועדון, אתם מוזמנים להתענג במועדון הבריאות "מיתוס" הכולל סאונה וחדרי טיפולים המספקים מגוון עיסויים וטיפולים מפנקים, או לשמור על כושר גם בזמן החופשה בחדר הכושר המשוכלל שבו. במסעדת אלמוג במלון קיסר אילת תוכלו ליהנות מארוחת בוקר, צהריים וערב. במסעדת גני קיסר אשר על שפת הבריכה  תוכלו למצוא את כל מה שאתם רק אוהבים ועוד – בשרים על האש, סלטים, קינוחים, מנות ראשונות ועוד. מלון קיסר אילת ממוקם באידיאליות ממרחק הליכה מכל האטרקציות – הטיילת, מרכזי הקניות, חוף הים, מסעדות, בתי קפה ועוד.  

אז אם אתם מחפשים מלון באילת המספק את כל אפשרויות הבילוי לכם ולמשפחתכם במקום אחד – מלון קיסר הוא האופציה המושלמת לחוויית הנופש שמגיעה לכם באמת. 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת