קראון פלאזה אילת
מלון vert אילת
24 במרץ 2011
רימונים אילת
מלון נפטון אילת
24 במרץ 2011
קראון פלאזה אילת
מלון vert אילת
24 במרץ 2011
רימונים אילת
מלון נפטון אילת
24 במרץ 2011

חופשה יוקרתית באווירה אקזוטית קסומה! 

מלון אורכידאה סיאם אילת הנו כפר נופש יוקרתי ואקזוטי אשר כולו מעוצב בסגנון אוריינטלי מהמם – החל מסיאם הקסומה ועד לאזור שנגרילה היוקרתי. 

אם הנכם מעוניינים לחוות אירוח תאילנדי מסורתי ומשובח, אתם מוזמנים להתארח באחד מ 134 חדרי סיאם המחודשים, אשר ממוקמים במעלה ההר ובעלי נוף עוצר נשימה אל עבר הים האדום. בכל חדרי סיאם ניתן למצוא מרפסות רחבות בעלות נוף מהמם, אבזור מושלם הכולל טלוויזיה עם מגוון ערוצים, מיזוג אוויר, כספת, מיטות רחבות ואיכותיות,  מיני בר ומייבש שיער. 

בנוסף לכך, עומדת לפניכם האופציה להתארח באגף שנגרילה החדש והיוקרתי של מלון אורכידאה סיאם אילת- האגף ממוקם בחלקו העליון של המלון ומכיל כ45 חדרים (חדרים רגילים וסוויטות שנגרילה) בעלי נוף עוצר נשימה ואבזור מלא ואיכותי. כמו כן, בין חדרי המלון ניתן למצוא חדרי גלריות משפחתיים המתאימים בצורה מושלמת למשפחות עם ילדים. 

מלון אורכידאה סיאם אילת ממקום בחופה הדרומי של אילת ובנוי בצורה ייחודית לאורך צלעו של אחד מן הרי אדום, ומספק שקט ושלווה ורגיעה מהמולת העיר, אך עם זאת מספק גם גישה נוחה ומהירה למרכזי התיירות התוססים של עיר הנופש הדרומית. 

במידה והנכם מחפשים חווית חופשה קצת מיוחדת ושונה מהמלונות "הרגילים" שיש לאילת להציע, אך עם זאת מעוניינים ליהנות מהרמה הגבוהה ביותר של אירוח יוקרתי ומפנק - מלון אורכידאה סיאם אילת הוא המקום בשבילכם. 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת