עדי
מלון עדי אילת
24 במרץ 2011
מלון קומפורט אילת
מלון קומפורט אילת
1 במאי 2016
עדי
מלון עדי אילת
24 במרץ 2011
מלון קומפורט אילת
מלון קומפורט אילת
1 במאי 2016

חופשה מפנקת במחיר הכי משתלם! 

מלון אמריקנה אילת הוא אחד המלונות הראשונים בעיר, ועל כן בעל שנים רבות של ניסיון באירוח מפנק של זוגות ומשפחות. המלון מכיל 140 חדרים שפזורים על פני שלוש קומות של מבני אירוח המקיפים את בריכת המלון לחוויה אינטימית וביתית. 

אורחי מלון אמריקנה אילת מוזמנים ליהנות מבריכת שחייה מרווחת, בריכת פעוטות מוצלת, ג'קוזי, סאונה, גג שיזוף ענקי הממוקם מעל מסעדה "המערה" של המלון ועוד. במלון אמריקנה אילת מוצעים שירותים רבים להשלמת חוויית הנופש המושלמת כגון ספא המציע טיפולים ועיסויים בתשלום. 

 ארוחות קלות ברחבת הבריכה, חדר אוכל המגיש ארוחות בוקר טריות ועשירות, מינימרקט, בר משקאות ואפילו מועדון לילה למקרה שיתחשק לכם לקרוע את הרחבה. בקרבת מלון אמריקנה אילת ממוקמות מיטב האטרקציות של אילת וחוף הים המרהיב של העיר. כל האטרקציות הללו, בנוסף לפעילויות בידור ומשחקים בימי הקיץ ובחגים, מוצעות במחירים שווים לכל כיס - כדי שתוכלו לנפוש בראש שקט ובאמת לשכוח מהכל. 

אז אם בא לכם סוף כל סוף חופשה רגועה באמת עם המשפחה או עם בני הזוג, קחו כמה ימי חופש מהעבודה ובוא להתפנק במלון עם היחס עם מקצועי ואדיב באילת - ותכירו את המקום שתחזרו אליו גם בשנה הבאה... 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת