לגונה
מלון לגונה הכול כלול אילת
24 במרץ 2011
חוץ המלון
מלון אריאה אילת
24 במרץ 2011
לגונה
מלון לגונה הכול כלול אילת
24 במרץ 2011
חוץ המלון
מלון אריאה אילת
24 במרץ 2011

סוויטות מפנקות בגן עדן טרופי ייחודי! 

מלון רויאל גארדן  אילת הנו מלון סוויטות חמישה כוכבים ייחודי ומפנק אשר אינו מסתפק רק בסוויטות מאובזרות אלא שם את הדגש על המתרחש דווקא מחוץ להן. 

המלון מהווה גן עדן טרופי של ממש המכיל את אטרקציית המים הגדולה והמרהיבה באילת- שילוב מיוחד של בריכות אגמים ומפלים אשר מספקים הנאה לכל המשפחה והרפתקאות רבות לילדים. 

כל אחת מהסוויטות במלון כוללת מטבחון מאובזר(הכולל כל מה שצריך בעבור אלו המעוניינים לבשל ארוחות קלות במקום),טלוויזיה עם מגוון ערוצים ומרפסת. כמו כן, בסלון הסוויטה קיימת ספה אשר בקלות נפתחת למיטה נוספת ומותאמת בדיוק למשפחות עם מספר ילדים אשר מעוניינות לשכור חדר אחד גדול במקום מספר חדרים קטנים. 

מבחינת מיקום, מלון רויאל גארדן אילת  נמצא בדיוק באזור המלונות התוסס בחופה הצפוני של העיר אילת, רק במרחק הליכה מהחוף הפרטי של מלון רויאל ביץ' אשר אורחי מלון רויאל גארדן אילת רשאים ליהנות ממנו באופן מלא. 

מבחינת מתקנים נוספים ניתן למצוא במלון גם ספא מפנק (בתוספת תשלום) ומועדון ילדים איכותי. כמו כן, קיים במתחם המלון מרכז קניות המכיל שדרה רחבה של חנויות איכותיות עם מיטב המותגים המובילים, מסעדות משובחות ובתי קפה נעימים. 

במידה והנכם מעוניינים בחופשה משפחתית הכוללת סוויטה מאובזרת ומפנקת בשילוב עם מלון המכיל פעילויות רבות לילדים- כנראה שמלון רויאל גארדן  אילת הנו הבחירה האידיאלית עבורכם. 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת