קלאב אין
מלון קלאב אין אילת
23 במרץ 2011
ריבריה3
מלון ריביירה קלאב אילת
24 במרץ 2011
קלאב אין
מלון קלאב אין אילת
23 במרץ 2011
ריבריה3
מלון ריביירה קלאב אילת
24 במרץ 2011

להיות באילת ולהרגיש כמו בקריביים! 

דמיינו לעצמכם – אתם מתעוררים בבוקר מרעש פכפוך מים עדין, יוצאים מהחדר אל רחבת בריכה עשירה בצמחייה טרופית, מתרווחים על ערסל מפנק ולוגמים בהנאה שייק פירות טרי וצונן. זה לא חייב להיות רק חלום – מלון אגמים ישרוטל אילת מציע חופשה חלומית באווירה צעירה, לשלווה אמיתית במלון המעוצב כלגונה אקזוטית וטומן בחובו שלל פינוקים. 

מלון אגמים ישרוטל אילת מציע לאורחיו 320 חדרים מרווחים המעוצבים בסגנון צ'ילאאוט, מתוכם כ-80 חדרי "על המים" היוצאים למרפסת עץ עם מפרצון מים פרטי שמקושר ללגונה המרכזית. מלון אגמים אילת מפעיל שלל אטרקציות ופעילויות פנאי ונופש כגון מסעדה עם 4 מוקדי בישול ממטבחים שונים מכל העולם, "צ'ילאאוט" בר על המים, "ספא אספרי" הכולל חדר כושר, סאונות, סלון יופי, חדרי מסאז'ים וטיפולים, פעילויות יוגה על הבריכה ועוד שפע הפתעות. 

מלון אגמים ישרוטל אילת לא מקפח את הילדים שלכם ומפעיל במיוחד בשבילם את מועדון "ילדודס" המופעל ע"י צוות גננות מקצועי ומוסמך, בעוד הילדים המתבגרים שלכם פשוט לא ירצו לצאת ממועדון הנוער המציע שפע של משחקי מחשב, וידאו ופלייסטיישן לכל אורך היום. המלון ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מחוף הים הצפוני, חוף רויאל ביץ' ומרכז העיר. 

אם בא לכם חופשה באווירה אקזוטית מבלי שתצטרכו להחתים דרכון – מלון אגמים ישרוטל אילת הינו היעד האקסקלוסיבי ביותר בישראל לחופשה טרופית מענגת ובלתי רגילה לכל המשפחה. 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת