נובה_01
מלון נובה לייק אילת
24 במרץ 2011
אסטרל ויליג' אילת
מלון אסטרל ויליג' אילת
24 במרץ 2011
נובה_01
מלון נובה לייק אילת
24 במרץ 2011
אסטרל ויליג' אילת
מלון אסטרל ויליג' אילת
24 במרץ 2011

חופשה מיוחדת באווירה אוריינטלית 

לא משנה אם אתם מתכננים את החופשה השנתית באילת או פשוט קופצים לגיחה ספונטנית בעיר הנופש הדרומית, סביר כי אין זה ביקורכם הראשון בעיר הקיט שטופת השמש. 

בחופשה הבאה אנו ממליצים לנסות מקום חדש שטרם ביקרתם בו – מלון פגסוס אילת  הנו מקום שלאחר הביקור הראשון בטוח שעוד תשובו אליו. 

מלון פגסוס אילת כולל 212 חדרים מרווחים ונוחים אשר מתפרסים על פני שלוש קומות המלון.בכל חדר ניתן למצוא אבזור מפנק הכולל מקלחת, מיני בר, פינת קפה, כספת אישית, ומסך טלוויזיה שטוח עם מגוון ערוצים.

אין זה משנה אם מדובר בחופשה משפחתית או חופשה זוגית רומנטית, החדרים של מלון פגסוס אילת  מתאימים לכם בדיוק- החל מדירות גן מפנקות, דרך חדרי קרקע עם מרפסת פרטית וכלה בחדרים זוגיים מרווחים. 

מיקומו של מלון פגסוס אילת  הנו רק אחד מיני רבים מהיתרונות הגלומים בו – כאשר הנו ממוקם בחופה הצפוני של אילת, במרחק קצר מהטיילת ומקניון "מול הים". 

כמו כן, גם לאלו מבינכם שלא באמת יכולים להתנתק מהעולם גם בזמן החופשה אל דאגה- המלון מספק לאורחיו אינטרנט אלחוטי חופשי וללא עלות. 

אז פעם באה שאתם מתכננים חופשה באילת, תפתיעו את עצמכם ותנסו משהו חדש- הזמינו מקום במלון פגסוס אילת  ותיהנו מאירוח מהנה ורגוע באווירה אוריינטלית אשר עשויה להתאים בדיוק עבורכם. 

השוואת מחירי מלונות זולים ודילים למקומות לינה עם HotelsCombined המבצעים הטובים ביותר למלונות אילת